Сучасний світ диктує свої правила, і в наш повсякденний побут поступово потрапляють слова, які ще вчора були неологізмами, а сьогодні вони стають настільки буденними, що здається, ніби були завжди. Вперше з’явилися в соціальній мережі Facebook в 2010 році так звані стрічки часу дозволяють розповідати історію свого життя за допомогою цитат, фотографій, музичних треків і відеофільмів. Три роки тому це здавалося інновацією у сфері розробки та подання основних напрямків розвитку соціальних мереж. Такі незвичні стрічки часу стали невід’ємною частиною нашого життя в інформаційному просторі.
А чому б не використати цю технологію для освітніх цілей? Спробувати вибудувати свою власну історію, свою власну тимчасову лінію подій. Засіб виявляється дуже зручним для вчителів, коли необхідно відобразити інформацію наочно і зрозуміло.
Перша думка, яка приходить в голову при слові «timeline» (англійський переклад словосполучення «тимчасові лінії»), – підбір історичних фактів, подій, представлений у вигляді тексту або таблиці. На мій погляд, один з кращих способів розповісти про будь-які події в хронологічному порядку – це зібрати їх в один ланцюжок.