Мюзікл “Тільки любов врятує світ” (5-8 класи)

musical-1

Мета: ознайомити учнів із трагедією В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»; виховувати мужність, почуття патріотизму,  любов до Батьківщини, до історії свого народу.

Хід заходу:

(Виходять учні зі свічками і йдуть назустріч один одному)

Учень 1: Однаково шляхетні дві сім’ї

В Вероні пишній, де проходить дія,

Збували в ворожнечі дні свої.

Аж враз кривава скоїлась подія.

Коханців двоє щирих,запальних

Ворожі ті утроби породили;

Нещастя сталося у сім’ях тих,-

Вони одвічні звади припинили.

Учень 2: Життя коротке і сумну любов,

Трагічну смерть, що потрясла родини,

Як змила ту ненависть чиста кров,

Ми вам покажемо  за ці години.

Даруйте нам недоліки пера,

Всі хиби виправить старанна гра.

Учень 3: Тутешній житель я, і як мені не знати,

Чим тут живе народ мій, браття.

Тут тільки зовні благодать,

Тут злі слова із вуст звучать.

Верона – це суцільне пекло.

На перший погляд, це  – квітучий сад,

В людських серцях тече не кров, отрута,

А в душах злоба і занепад.

Хто в цьому місці не бував,

Верона – помсти карнавал.

(Танець під пісню «Короли ночной Вероны»)

Ромео: (Під пісню «Щастя» із мюзікла «Ромео і Джульєтта»)

Що? Не може бути Джульєтта Капулетті? Ох! Де ж те вороття?..
У ворога в руках моє життя!

Монтеккі я, і звуть мене Ромео;

Єдиний син того, хто ворог вам.

Джульєтта: Я – втілення ненависної сили

Не знаючи тебе, я полюбила

Що можуть обіцять мені часи,

Коли із ворогом я маю інтереси.

Ромео:  Нехай же сто разів сплелися ми руками

Навік з тобою розділились ми

Криваві чвари двох сімей між нами

Розрила прірву страшної глибини.

Джульєтта: Ромео! О, навіщо ти Ромео?

Зміни своє ім’я, зречися батька;

Як ні, то присягни мені в коханні,

І більше я не буду Капулетті.

Лише твоє ім’я – мій ворог лютий;

А ти – це ти, а зовсім не Монтеккі…

Що є Монтеккі? Та ж чи так зовуть

Лице і плечі, ноги, груди й руки

Або якусь частину тіла іншу?

О, вибери собі нове ім’я!

Та що ім’я? Назви хоч як троянду,

Не зміниться в ній аромат солодкий!

Хоч як назви Ромео – він Ромео.

Найвища досконалість все ж при ньому.

Хоч би він був і зовсім безіменний…

О, скинь же, скинь своє ім’я, Ромео!

Воно ж не є тобою, і взамін

Хай будем разом!..

Ромео: Ловлю на слові!

Назви мене коханим, і умить

Я вдруге охрещусь і більш ніколи

Не буду зватися Ромео

Ромео:  Ось квіточка мала; в стеблі цім самім

Трутизна вбивча змішана з бальзамом,-

Понюхав лиш – і сили повен вщерть,

А на язик узяв – раптова смерть.

Отак добро і зло поміж собою

І в людях, як в траві, стають до бою;

Якщо ж добро не подолає зла,

Кінець і для людини, й для стебла.        

(Танець Ромео і Джульєтти під пісню «Щастя+»)

(Виходять з двох сторін представники двох сімей)

Учень 1 (в білому): Джульєтто, честь тобі не дорога,

Ти обіймаєш свого ворога.

А ти, Ромео, ти – мерзотник

2 ( в червоному):

Хто тут волає, невже це Капулетті.

Страшні лиш на словах. Насправді, як  маленькі діти.

Учень 1:  Ненавиджу усю цю боротьбу,

Повинен кров’ю змити із сім’ї усю ганьбу.

(Танець-бій під пісню Рамштайн «Ду Гаста»).

Тибальт: Ромео, я ненавиджу тебе,

Для тебе слова іншого й вітання

Не можу я знайти, окрім «негідник».

Ромео, не пробачити ніяк

Образ тяжких, що ти мені завдав!

Вернися ж і ставай мерщій до бою!

Учень (у червоному): Війна-чума, візьми сімейства ці обидва,

Бо через вас ми стали їжею для черв’яків.

Бо ви – не люди, ви, як звірі,

Які забруднюють залізо кров’ю невинних людей.

І пам’ятайте: не під силу будь-якій любові

Побудувати мир на пролитій крові.

Джульєтта: Тибальт убитий,

Меркуціо також.

Ніщо тепер не об’єднає нас.

Ромео: Конфлікт сімей не зупинити нам

Чума в серцях перемогла.

Пісня  Ромео і Джульєтти

Ти кажеш мені,

Що любові нема…

Ти кажеш, от тільки

Чи ти віриш сама?

Я знаю це точно,

Ти і є любов,

В тебе запитую я

Знову і знов…

 

Приспів:

А як же Ромео?

А як же Джульєтта?

Я буду Монтеккі,

А ти Капулетті.

А як же Джульєтта?

А як же Ромео?

Я люблю тебе,

Я люблю тебе.

 

Ти кажеш мені,

Любов вже не та,

Ти кажеш було це

У минулі літа.

Ти кажеш мені –

Вже інші часи,

Ти своє серце мені

Не віддаси.

Приспів:


Учень 1:
Любов, лише любов врятує світ(Діти виходять по одному з кульками у формі сердець і говорять по рядку на фоні музики, стаючи ключем. В цей час проходять Ромео І Джульєтта, діти замикаються в коло і танцюють навколо Ромео і Джульєтти)

Цей дивний світ з пожарищами й війнами

І Божий слід, глибокий Божий слід

І світло за відчиненими вікнами…

Учень 2: І милосердя тихе, мовчазне

І співчування до живого й сущого,

А все лихе мине колись, мине,

Несемо хрест тяжкий задля грядущого,

Учень 3: Де буде мати сонячна як день,

І добрі люди дивом зачаровані,

І зорепад нечуваних пісень,

І почуття Всевишнім подаровані…

Пісня «Тільки любов врятує світ»

Плавиться світ,

В топці кривавій.

Згорає життя,і мрії горять.

Немає тут честі,

Немає і слави,

Але, мабуть,

Повіриш ти.

П-в:

Що десь там серед зла і незгод,

Сонце ще зійде.

Наш світ від горя, сліз і бід

Тільки любов врятує.

 

Душі у нас залитії кров’ю

І для добра в них місця немає

Світ заражений війною-чумою 3 рази

І лиш любов  світло дає.

П-в:

(Учень говорять під музику речетативом)

Сумний нам день несе небес світила,

І лик ховає з горя у порожніх хмарах,

Ми все розсудимо, усе, що мали ми

Одних людей життя пробачить

Ну а інших… а інших кара вже чекає.

 

Немає повісті сумнішої на світі,

Ніж повість про Ромео і Джульєтту.

 

Що десь там серед зла і незгод,

Сонце ще зійде.

Наш світ від горя, сліз і бід

Тільки любов врятує.

 

Учень 1: Я хочу миру на усій землі!

Я хочу чути сміх дитячий всюди!

Мій любий, Боже, крик душі почуй,

Хай мир в усьому світі буде!!!.

Учень 2: Не допусти, щоб умивалися слізьми

Всі матері в тривозі за синами.

Братерської війни не допусти,

Хай буде мир в усі віки між нами!

Учень 3: Мій любий, Боже, чуй мій біль і крик,

Почуй ридання змучених, стражденних.

Не допусти, щоб панувала тьма,

Не дай потухнуть вірі у натхненних.

Учень 4: Сплелося все : тривога, біль і страх,

В серцях людей в цей час такий тривожний,

А хочеться так світла і тепла –

Допоможи нам в цьому, любий Боже!

Учень 5: Дай мудрості, дай сили усім нам,

Допоможи нам у любові жити.

Щоб не хотілось убивать братів,

А всім хотілося життям цим дорожити.

Учень 6: Хто має серце і любов у нім,

Той не підніме руку,щоб убити.

Благаю, люди, не ідіть за тим,

Хто хоче душу вам занапастити.

Учень 7: Хай буде мир завжди на цій Землі!

Хай радість буде у серцях і душах!

Ні!!! – скажемо війні. Хай буде мир!!!

Любові  між людьми ніщо хай не задушить!!!

 

Учень 1: Що робитимеш ти, якщо завтра – війна?

Ні, не та, що АТО, десь далеко на сході,

Атвоя вже війна, як чума нищівна,Кколи кулі свистять у ТВОЄМУ горо́ді?

Учень 2: А орда – незчисленна й сильніша стократ.

Утечеш від страху́ чи впадеш на коліна?

Чи як воїн затиснеш в руках автомат і життя віддаси за свою Україну?

Учень 3: Якщо завтра війна – переможе любов до родини і ближніх, до рідного краю.

За свободу завжди проливалася кров, і ніколи рабів не пускали до раю.

(Танець усіх учасників свята під пісню «Короли ночной Вероны).

 

 

 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

CAPTCHA image
*