Моя візитка

                  SAM_5805 Братко Наталія 

Місце роботи: Бобринецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. П.П. Шумилова

Освіта за фахом: вчитель англійської мови та літератури і української мови та літератури

Посада: вчитель англійської мови

Стаж роботи за фахом: 13 років

Категорія: вища

Педагогічне звання: «Старший учитель»

Рік останньої атестації: 2015

Напрямки удосконалення педагогічної діяльності:

Учасник обласного методичного  семінару від Корпусу Миру США в Україні “Прийоми удосконалення монологічного і діалогічного мовлення учнів на уроках англійської мови” 21 листопада 2012 року.

Учасник національного проекту “Відкритий світ” за програмою Intel “Навчання для майбутнього”,2012 рік

Курси підвищення кваліфікації при комунально закладі “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  імені Василя Сухомлинського”,2013 рік

Публікація уроку “My working day” та статті “Гра – запорука успіху”  в науково-методичному журналі “Англійська мова в початковій школі”(№5(114), травень 2014 р.)

Публікація конспекту класної години “Імідж у нашому житті” в науково-методичному журналі “Класному керівнику. Усе для роботи”(№6(54), вчервень 2013 р.)

Публікація сценарія свята “Шкільна форма”  в науково-методичному журналі “Класному керівнику. Усе для роботи”(№8(56), серпень 2013 р.)

Співавтор збіри Андрєєвої В.М. “Години спілкування.9-11 класи”. Харків, видавнича група “Основа”, 2014 рік.

Публікація сценарія свята “Усім жінкам присвячується” в науково-методичному журналі “Класному керівнику. Усе для роботи”(№1(61), січень 2014 р.)

Учасник обласного семінару-практикуму на базі Бобринецької ЗШ І-ІІІ ступенів № 5 імені П.П. Шумилова 13 травня 2015 року з проблеми: «Контрольно-аналітичне управління соціально-педагогічними системами»

Учасник обласного семінару “Student Centred: Focus on Interaction: raising an Efficient Reader, Controlled Practice, Vocabulary Network”,2015 рік

Лауреат обласного конкурсу “Вчитель року-2016” в номінації “Англійська мова”

Науково-методична діяльність:

Керівник шкільної творчої групи вчителів англійської мови.

Керівник районної школи класного керівника-початківця

Проблема, над якою працюю: «Розвиток комунікативних здібностей учнів з використанням інноваційних та інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови».

Педагогічне кредо: «Тисячі свічок можна запалити від однієї-єдиної свічки, і життя її не стане коротшим. Щастя не буде менше, коли ним ділишся» (Будда).

uchitel-0

Чому я стала вчителем? Як це вийшло? Звичайно ж, не відразу. Все приходило поступово: вміння, досвід, захопленість своїм предметом і переконання, що це моя справа. Думала, що ось я прийду, і всі мої учні все знатимуть на «12». Хай тільки спробують чогось не знати або не вивчити! А результат хотіла отримати негайно, намагалася наслідувати колегам, прагнучи охопити весь матеріал, і засмучувалась, коли це не виходило. Вважала себе «вище і розумніше» учня, тоді ще не розуміючи, як я далека була від істини. Думала, що головне – освоїти манеру триматися, виробити командний, вимогливий голос, навіть створити струнку систему уроків, і тоді все вийде. Як помилкові були мої уявлення!

Зараз я розумію, що передати всі знання дітям просто неможливо. Визначила для себе мету – навчити думати, швидко знаходити необхідну інформацію і самостійно приймати рішення; створити умови для розкриття потенціалу учнів і допомогти їм у пізнанні світу і самих себе у події з цим світом. Мені подобається працювати в школі, тому що я йду до пізнання істини разом з учнями, творячи і творячи.

«Це неможливо», – сказала Причина. «Це безглуздо», – зауважив Досвід. «Це марно», – відрізала Гордість. «Спробуй …» – сказала Мрія. Так от, моя відмінна риса – завжди перебувати в пошуках нового цікавого в методиці викладання предмета і впроваджувати цей досвід у свою практику.

Very often I think that my life is like going upstairs… higher and higher and I`ll get a new level…