Конспект уроку у 5 класі по темі “Сlothes”.

3674528-fashion-stylish-guy-and-girl-in-warm-clothes

Мета уроку:   закріпити вивчені ЛО теми; розвивати навички діалогічного та монологічного  мовлення; навчити описувати одяг людини, використовуючи вивчені слова та конструкцію: He is wearing/she is wearing; I am going to put on …; удосконалювати навички читання; виховувати гарний смак і культуру.

Обладання:  підручник О. Карп`юк “English – 5”кліше, комп’ютер, предметні малюнки, паперові ляльки, паперова валіза, відеосюжет показу мод, обгортка журналу мод.  

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

-Today we are going to speak about people`s clothes. You`ll be able to describe their  appearance.  Also you `ll tell us about your favourite clothes  and you are going to be a  fashion critic.

And now let`s check how do you know the words.

ІІ. Уведення в іншомовну атмосферу

Look at the picture.  What can you see?

images (3)

ІІІ. Основна частина уроку.

  • Перевірка домашнього завдання.

слова

Впр.6 с.42 – прочитати і перекласти

  • Практика говоріння

Робота з паперовою лялькою

Вчитель ляльку одягає, а учні розповідають про те, що вони бачать

 Бесіда:

  • What do you like to wear?
  • I don`t like to wear…
  • Do you wear a school uniform? Describe your school uniform.

 

  • Практика слухання. Гра  “Здогадайся, хто це”

Вчитель описує одяг учня з класу, а інші здогадуються, хто це.

  • Вправа «Розвісь чоловічий та жіночий одяг на мотузку»

Учні мають предмети  одягу. Завдання:  розвісити його на різні мотузки, згрупувавши за категоріями: “Чоловічи” та “Жіночий одяг”.

  • Вправа «Розклади одяг по поличкам»

На партах лежать картки, на яких зображена шафа і предмети одягу. Учні повинні розкласти речі в шафу, приклеївши одяг до відповідної полички.

  • Практика граматики.

Гра «Встань слово».

Учні мають на столах картки із допоміжними дієсловами am, is, are. Вчитель називає речення, а встають ті, хто повинен вставити це слово в речення.

I … going to lace up my shoes.

They … wearing trousers.

She …. cooking.

Kate … reading a book.

My brother and Tom … playing football.

  • Робота з малюнками.

Учитель показує фото  людей, а діти говорять про свої враження.

«The dress is …»

–  Вправа «Компліменти»

– Yana. Your dress is …

– Thank you. Kate, your dress is …

  1. Розвиток навичок написання слів.

– Вправа «Склади валізу»

Учні складають валізу дівчині, яка їде на відпочинок у гори.

Діти записують назви одягу, які вони візьмуть з собою.

  1. Фізкульхвилинка.

Рольова гра «Модний критик». Робота з відеороликом.

Учні дивляться показ мод і записують у журнал мод свої враження.

  1. Введення нових слів.

Fancy,plain, heavy, light, dark.

– опис одягу за допомогою цих слів.

  1. Розповідь про себе за планом.

I like to wear…

In winter I wear….

In summer I put on…

In autumn I wear…

In spring I put on…

ІІІ. Кінець уроку

Підсумки уроку.

What do you like to wear?  Why?

 Домашнє завдання.

Вивчити слова. Розповідати про одяг своєї ляльки.

Оцінювання

 

Поділитися:
Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *