Мета уроку: закріпити вивчені ЛО теми; розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; навчити описувати одяг людини, використовуючи вивчені слова та конструкцію: He is wearing/she is wearing; I am going to put on …; удосконалювати навички читання; виховувати гарний смак і культуру.
Обладання: підручник О. Карп`юк “English – 5”, кліше, комп’ютер, предметні малюнки, паперові ляльки, паперова валіза, відеосюжет показу мод, обгортка журналу мод.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання й повідомлення теми та мети уроку.
-Today we are going to speak about people`s clothes. You`ll be able to describe their appearance. Also you `ll tell us about your favourite clothes and you are going to be a fashion critic.
And now let`s check how do you know the words.
ІІ. Уведення в іншомовну атмосферу
Look at the picture. What can you see?
ІІІ. Основна частина уроку.
- Перевірка домашнього завдання.
слова
Впр.6 с.42 – прочитати і перекласти
- Практика говоріння
Робота з паперовою лялькою
Вчитель ляльку одягає, а учні розповідають про те, що вони бачать
Бесіда:
- What do you like to wear?
- I don`t like to wear…
- Do you wear a school uniform? Describe your school uniform.
- Практика слухання. Гра “Здогадайся, хто це”
Вчитель описує одяг учня з класу, а інші здогадуються, хто це.
- Вправа «Розвісь чоловічий та жіночий одяг на мотузку»
Учні мають предмети одягу. Завдання: розвісити його на різні мотузки, згрупувавши за категоріями: “Чоловічи” та “Жіночий одяг”.
- Вправа «Розклади одяг по поличкам»
На партах лежать картки, на яких зображена шафа і предмети одягу. Учні повинні розкласти речі в шафу, приклеївши одяг до відповідної полички.
- Практика граматики.
Гра «Встань слово».
Учні мають на столах картки із допоміжними дієсловами am, is, are. Вчитель називає речення, а встають ті, хто повинен вставити це слово в речення.
I … going to lace up my shoes.
They … wearing trousers.
She …. cooking.
Kate … reading a book.
My brother and Tom … playing football.
- Робота з малюнками.
Учитель показує фото людей, а діти говорять про свої враження.
«The dress is …»
– Вправа «Компліменти»
– Yana. Your dress is …
– Thank you. Kate, your dress is …
- Розвиток навичок написання слів.
– Вправа «Склади валізу»
Учні складають валізу дівчині, яка їде на відпочинок у гори.
Діти записують назви одягу, які вони візьмуть з собою.
- Фізкульхвилинка.
Рольова гра «Модний критик». Робота з відеороликом.
Учні дивляться показ мод і записують у журнал мод свої враження.
- Введення нових слів.
Fancy,plain, heavy, light, dark.
– опис одягу за допомогою цих слів.
- Розповідь про себе за планом.
I like to wear…
In winter I wear….
In summer I put on…
In autumn I wear…
In spring I put on…
ІІІ. Кінець уроку
Підсумки уроку.
What do you like to wear? Why?
Домашнє завдання.
Вивчити слова. Розповідати про одяг своєї ляльки.
Оцінювання